Mijn verblijf in Uganda - Reisverslagen van Jita Veeman - WaarBenJij.nu Mijn verblijf in Uganda - Reisverslagen van Jita Veeman - WaarBenJij.nu

Mijn verblijf in Uganda

Karibu!!
Hartelijk welkom op deze site.
Eind 2007 heb ik besloten om mijn werkzaamheden als NT2 docent te verruilen voor een vrijwilligersfunctie voor een project in Uganda.
Inmiddels werk ik alweer meer dan drie jaar als vrijwilligster voor een school in Luweero en heb ik met mijn vriend Herbert een bananenplantage opgezet.
Daarom genoeg schrijfstof voor deze website vanuit Wobulenzi, Uganda.
Veel leesplezier.
Een warme groet,
Jita

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2015

Kerst vieren met de sponsorkinderen in Uganda.

12 Oktober 2014

Terug van weggeweest!

14 Maart 2012

De HELDEN van Basajjansolo, plus jaaroverzicht.

11 Oktober 2011

Sprakeloos en verdrietig

07 September 2011

In Memoriam: "Jaajja"
Jita

Karibu!! Hartelijk welkom op deze site. Eind 2007 heb ik besloten om mijn werkzaamheden als NT2 docent te verruilen voor een vrijwilligersfunctie voor een project in Uganda. Na jarenlang gereisd te hebben, waarbij ik met name vele landen van Afrika bezocht, vond ik de tijd rijp om gedurende langere tijd in Afrika te verblijven. Mijn voornemen werd met name gestimuleerd door mijn Afrikaanse vrienden. Samen leven en werken met de lokale bevolking lijkt me een ware uitdaging om zodoende iets van hun levenskunst te leren. Ik verheug me er dan ook op om mijn voeten weer op het door zon verwarmde Afrikaanse zand te kunnen zetten. Ik nodig je van harte uit om mijn belevenissen via deze site met me te delen. Vragen of opmerkingen zijn welkom. Veel plezier. Een warme groet, Jita

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 100407

Voorgaande reizen:

05 Februari 2008 - 12 December 2015

Mijn verblijf in Uganda

Landen bezocht: